Teleservice
In de hedendaagse 24 uurseconomie wensen consumenten dat ondernemers 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar zijn. Deze 24 uur service kunt u uw klanten bieden door middel van Teleservice van Alarm Meldnet.
Alarm Meldnet treedt op als het verlengstuk van uw bedrijf buiten de openingstijden van uw organisatie. In de avonduren, weekenden en op feestdagen nemen onze centralisten de telefoon op met uw bedrijfsnaam en staan zij uw klanten in uw naam te woord. In overeenstemming met u kunnen onze centralisten uw klanten informeren, eventuele orders noteren, afspraken inplannen en storingsmeldingen coƶrdineren. Dit zijn slechts enkele voorbeelden van de mogelijkheden die Alarm Meldnet biedt met Teleservice.
Onze klantgerichte, vriendelijke en vooral professionele centralisten maken naar wens overzichtelijke rapportages volgens overeengekomen protocol zodat u een duidelijk overzicht heeft van alles dat is besproken ten tijde uw bedrijf gesloten is.
Daarnaast kan door middel van teleservices door Alarm Meldnet op afstand receptiediensten verzorgd worden. Hieronder wordt verstaan het openen en sluiten van gebouwen en het direct op afstand te woord staan van bezoekers.
Teleservice van Alarm Meldnet is mogelijk voor een variƫteit van bedrijven. Installatiebedrijven, rioleringsbedrijven, woningbouwcorporaties, thuiszorginstellingen en het gemeentelijk calamiteiten meldpunt zijn slechts enkele voorbeelden van bedrijven die gebruik maken van de Teleservice diensten van Alarm Meldnet.
De voordelen van Teleservice diensten van Alarm Meldnet zijn:
- Maakt uw bedrijf 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar
- Vriendelijke en klantgerichte medewerkers nemen de telefoon op met uw bedrijfsnaam
- Overzichtelijke rapportages
Wilt u meer weten over de mogelijkheden van Teleservices van Alarm Meldnet voor uw bedrijf? Neem dan snel contact met ons op.